Job 67 van 248


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende aankoop - Turnhout


Functie

Je nieuwe rol omvat:

  • Het gebruik van ons geavanceerde ERP-systeem voor het plaatsen en verzenden van bestellingen.
  • Administratieve opvolging en planning van inkoopactiviteiten.
  • Een nauwe samenwerking met R&D, logistiek en administratie om de bedrijfsvoering efficiënt te laten verlopen.
  • Het onderhouden van sterke relaties met zowel leveranciers als klanten.

aankoop - magazijn - techniek

Bedrijfsprofiel:

Voor dit bedrijf, een bloeiend familiebedrijf waar de persoonlijke band centraal staat, zoeken we een administratief bediende aankoop met passie voor technologie en een sterk analytisch vermogen. Met jarenlange expertise binnen onze eigen sector bieden zij een vooruitstrevende en technische omgeving waarin je de kans krijgt om samen te werken met R&D, logistiek en administratie. Als Technisch Aankoper speel je een cruciale rol in de groei van het bedrijf door een goede ondersteuning te bieden bij aankoopactiviteiten.

Jouw profiel

Jouw Profiel:

  • Goed in administratieve taken met aandacht voor detail.
  • In het bezit van een bachelor diploma of vergelijkbare ervaring.
  • Bereid om actief deel te nemen en initiatief te tonen.
  • Uitstekende vaardigheden in Excel.
  • Ervaring met ERP-systemen wordt gewaardeerd.
  • Analytisch denkvermogen en een proactieve, flexibele werkhouding.
  • Talenkennis: Nederlands, Frans, Engels.

  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • De aankoopstrategie van een onderneming uitwerken of verder uitbouwen
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)

Aanbod

  • Voltijdse functie met een mooie verloning naargelang kennis en ervaring.
  • Veelzijdige functie met variatie in je takenpakket.
  • Ruimte voor initiatief en persoonlijke groei.
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Flexibele arbeidsregeling.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht